Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 27, 2009

bengang!! bengang!! bengang!!


wah!! satu hal neyh!! nk wat cita la an tati pg angon2 ja ad msg yg lucah2. bukan lucah pew msg sound2!! pegi mampos la. bila ak msg xwply bila ak kol langsung xhangkat!! shit tol la manusia tu. "hey bitch!! ko open mysp ryte knw aku ad msg kt page ko!! perampas!! gila la msg dye!! ak dh takot adakah bf ku yg skunk neyh? odie or ahmad firman. wah susah ati ak. ak amek bf org ka? coz time nk kapel dye ckp mmg dye xde gf..wah risauw neyh. dahla ak syg dye.huhuhu.dalam hati wisau bebenor hanya tuhan saja yg tahu.berharap sanagt bukan dia "ahmad firman".ak xpenah plak nk jadi perampas or merosakkan hubungan org.huhuhuhu.ak apa lg la p mangok capai labtop cucuk drive maxis broadband then on9. bukak myspace mmg ad msg coment. apa lg aku g bukak la. neyh msg2

dye send!! -> kata muslim,tp suka benar melekat kat laki org ek??ko bukan xde bf,ada!aq x taw la aper masalah ko;bila kene sound dulu ko kate x minat kat ex aq,pastu kata ure fine wit cutting all contact wit him but later ko gi melekat balek kat dier lak.ko nih duhh knaper pompuan!??kalo suke,ckp suke!
one more thing,whn i wuz wit him u knew it tp ko wat gak benda2 haram yg only da both of u knw.
ko sbg pompuan shud knw wut its like whn ur guy cheats on u.
btw,if ure wonderin,my ex yg i mention td wuz jay.u nk sgt kat dia kan?well,nw v dah break-thanx 2 u-u amek je lahh dia,my leftover.
dun wory,ur bf wont find out wut u wanna,gonna or about 2 do wit him
fyi,i saja nk lepaskn geram in dis way cuz of wut u did
tata!

aku pown wply la -> hello perempuan bitch!!! tolong cikit!! ya im muslim n im proud of that. ada masaalah ka?? for ur information..ya dulu i do love jay!! coz he said that he already break wif u..coz ko dump him..so ape aku kisah org nk ngorat aku..lagi pun time tu aku single??ko yg xpandai jaga boy ko so nasib la kn..yg ko nk sound i xtentu pasal kenapa bodo!!! ko pergi tanya jay sendiri..ofcoz la dia xbagi tau da true!!! for ur information lagi!! ya i do syg jay!! ya aku penah pegang tangan n kiss lips dye..just that. aku sayang jay sebab aku buat mcm tu.memang salah n dosa for muslim to do like that..so ko kesah apa?? dosa aku yang tanggung di hell nanti!!!y i do like that??coz dia caring sangat kt aku baik sangat kt aku!! jelous kew?? aku mintak apa2 kt dia pown ok!! lagi satu dia yg carik2 aku dia yg kejar aku...aku xrampas bf dari sapa2 k..dye ckp dia dh hate ko dan ko pown dh tinggal dia. so apa masaalah sekarang? aku pown xfaham la ko neyh!! bodo betul!! ya memang aku salah coz aku curik hati dia..im sory la coz aku break hati dia...aku pun tak tahu apa masaalah aku sejak my fon missing...then i found someone that relly tace care of me!! ko nak tahu sebab apa?? aku lost contack dengan jay!! aku dun have jay nom!! last2 dia dapat carik aku dia call aku..then from that i tell da true..i do really love u jay but knw i already taken n im so sory coz break ur heart...so ko nk makin2 n sound aku kenapa?? hei perempuan bodoh dan sombong!! sebelum ko nk sound aku dulu pergi la cermin diri ko tu dah baik sangat ke nk sound org!! hei mmg xtahu malu la...pls!! laa.. ko tu perempuan jugak jatuh la martabat ko nk sound orang sedangkan diri ko pun bukan betul n baek sangat!! pergi mampus la!!

then dye weply -> hel-lo!dats x wut i hrd!jay said u were cheating on ur bf wit him(jay) k!!!!!!
ahhh...wuteve lahh...idk dun kare!!!!
i dh ckp i sajer nk lps geram bout all dis shit!!!!!n u hapend to b one of da reason v broke up!!!!!
n im da bitch???im x da one goin round pickin up ppl's bf k!n bukan i x pandai jaga,u yg offer urslf like a free gift mesti dier nak!
yeah,i knw he yg gatal,but i tot u shud knw better aftr da phone call incident!

then aky weply -> haah
ko percaya ka kt jay tu? masa aku dengan dia im single!! dun hve bf?? of coz la aku layan dia dah jay sendiri cakap dia single!! so fine la!! ya i knw that insident!! after that jay cari aku..he try and try to call me aku ckp ok fine to me i dun want to disturn ur relationship!! then he said ko dan dia xde pape? so ape ak nk kesah kami just hangout keep going our relationship!! for ur information babe!! aku xcurik bf org dan aku xsebab kan hubungan korang putus!! for ur information lagi masa ak kenal jay dia cakap dia single, baru lepas break baru lepas kena dump!! salah aku ka perempuan? haa. kalu bukan sebab ko yg xpandai jaga knp dia carik aku?? bukan aku yg offer diri aku mcm barang..xmacam kau offer diri kau kat dia. hancur segalanya..hey pls la kita perempuan jaga diri. kalu xjaga diri laki mana suka dh xvirgin!! sory ok!! ko yg xbernasib baik...so semuanya bukan penyebab i!! i tak tahu apa2 pown.. jay yg keep calling n msg n carik i!! buka i yg carik jayy!!!!!!

then dye weply -> fyi,i x pnah offer myslf mcm brg k!
maner aq taw masa 2 he wuz tellin da truth or x!i xde crystal ball!xde p.i.!
he sd u cheated wit him,ajak lpk kat summit even after dat fon call incident n all dat shit!
wutev!!
so its his own damned bloody gatalness!!fine!!bukan salah u!
im sory!i wuz juz pissed...n he alwiz made it sound like u wer comin on 2 him!
i x kesah if u trima my apology or x,i knw da truth nw;case closed!!

then aku weply -> haa..tu i xtahu yg u bagi diri u kt dye o x? coz dia sendiri ckp mcm tu kt i. wut da shit la!! huh!! haah itu i xtahu sudah lame i lost contck ngn dia...selepas he call me n i told i taken already about 9 month la lost contck ngn dia. i also xfhm u msg i bukan nk tnye elok2 but terus sound i! hello kita perempuan gaduh pasal guy yg tak tahu betul ke tak dye ckp!! haaa!! dulu dia ckp apa pasal u kt i pown i susah nk percaya!! lagi ini hal!! owh dia ckp mcm tu dekat u? turn back n find jay?? i dun think so coz now im happy wif my bf?? sokey i forgive u coz u perempuan jugak!! i faham hati perempuan coz i perempuan jugak!! ada hati!! ada perasaan!!!

then dye weply -> sory bout da 1st msg!dat tym i tgh marah!i mean,he kip tellin me dos stuff bout u n made u sound lk a man eater or wutev!
i taw it wuz stupid to believ him bt at dat tym,he wuz my bf!
neways,sory habiskn masa u 4 dis rubbish.i takkan bother u nemore!

haaa!! tgk sape salah!! jngn ckp aku punce korang clash. ak xtahu apa2 pown. lg pun time ak kwn n kapel ngn dye dulu dye ckp dye single!! dh clash!! so wut?? grrr!! geram betul!! shit!! bengang! bengang! bengang! arrrggghhh!!!!!

No comments:

Post a Comment