Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

sedih

semalam adalah hari yg sedih..bukan apa semalam aku balik keja menunggu bus sympai pukul 7pm baru naek bus dari opice. gile lambatntya menunggu bus, waktu semakin berlalu tungu punya tungu bus xmari, tungu punya tungu kedai semua sudah tutup, tungu punya tungu waktu petang semakin berlabuh pd waktu malam..eEEEe!!! atotnya...dh la tungu sensowg2 kt tepi jalan tapi bus xjgk datg..yaampun...waktu jam 6.55pm kelihatan pada screen telepon ku..lambatnya..dlm ati hanya tuhan saja la yg tahu.wuwuwu..tuptup nmpk kelibat bus menghampiri aku..ALHAMDULILLAH!! tu saja yg aku bole ucap. bertapa leganya hati aku neyh pabila bus dh dtg..lebih kurang jam 7.00pm..dh tu kena turun n change bus baru la smpai ke uma agak2 lam jap 8.45 pm...biasa ngn keadaan jln yg jem yg teramat itu..wuwuwu..sympai2 uma rehat2 jap then tewus mundy..lepas mundy landing jap kt katil.FUH!!! best beb!! leganya..hilang cikit kefenatan aku tu sambil2 ditemani mantal mucuk. top2 telefon memunyik dan nama tertera pada screen telepon adalah "~BEE~".. hikhik. apa lagi gayut la syame owg tersyg smbil2 melepaskn keletihan aku tu...hee. mmg xtahan la aku neyh..minggu ini sabtu nk p amek lesen..dh abis tu insyaallah nk cepat2 keluar keta. senang cikit nk p kerja..huhuhu..hari ini balik xtahu bus nk mai pukul berapa n hope so x to late mcm yesterday!!~

No comments:

Post a Comment